Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

ΟΝΝΕΔ MY ASS!!!!!!!!

Σήμερα το μεσημέρι ξύπνησα αποφασισμένος να γράψω κάτι νέο στο blog μου.Είχα σκεφτεί ορισμένα θέματα και κανένα δεν είχε σχέση με πολιτικά...Όμως έκανα το λάθος να τσεκάρω το mail μου πρώτα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αντικρίσω το πιο σιχαμερό και απαίσιο mail που έχω δει ως τώρα...
Κατάρχην να εξηγήσω τι είναι η ΟΝΝΕΔ:είναι η νεολαία της ΝΔ η οποία στεγάζει τα εκολαπτόμενα στελέχη της ΝΔ και στη ουσία είναι η οργάνωση πίσω απο την πολυαγαπημένη μας ΔΑΠ.μετά απο την παπάρα λοιπον που έφαγε από τον Γιωργάκη η ΝΔ είπε να δείξει ένα δημοκρατικό προσωπο (εδώ γελάμε!!)και ένω οι εκλογή του προέδρου της ΟΝΝΕΔ γινόταν εσωκομματικά με διαφανείς διαδικασίες (ειρωνία για όποιον δεν κατάλαβε) φέτος είπαν να τις κάνουν ανοιχτές της εκλογές.
Πολύ ωραία θα μου πείτε,μαγκιά τους εσένα τι σε νοιάζει;;;;









Οταν βλέπω αυτό το εμετικό mail στα εισερχόμενα μου και μάλιστα με τον εκνευριστικότατο τίτλο"Αυστηρώς ακατάλληλο για αδιάφορους νέους" με νοιάζει!!!γιατί νιώθω ότι με προσβάλει ώς άτομο και ως προσωπικότητα.Ήθελα να ξέρα ποιός Παπάρας σκέφτηκε να αποκαλέσει αδιάφορους τους νέους που έχουν IQ λίγο υψηλότερο απο αυτό της κότας, και την κυριακή στις 18 του απρίλη θα κάνουν σίγουρα κατι πολύ πιο δημιουργικό και ενδιαφέρον...
Με λίγη έρευνα στο internet διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη(ειρωνία πάλι) ότι ο ένας υποψήφιος για την προεδρία είναι ακροδεξιός (η νέα μόδα του ελληνάρα για όλα τα δεινά μας φταίνε οι μαύροι και οι αλβανοί) και ο άλλος εχει κατηγορηθεί για υπεξαιρέσεις χρημάτων και κάτι κομπίνες με πλαστά τιμολόγια στη Βουλγαρία οπότε τώρα μπορείτε να καταλάβετε πιστεύω τι με ώθησε να γράψω αυτο το άρθρο.Θα μπορούσα να συνεχίσω κράζοντας αλλά δεν βλέπω τον λόγο να σας κουράσω και να δώσω αξία σε τόσο ασήμαντα πράγματα όπως οι εκλογές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου