Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ...

πολλές φορές στις διαπροσωπικές μας σχέσεις χρησιμοποιούμε λέξεις η φράσεις για να κρύψουμε αυτό που πραγματικά σκεφτόμαστε....

άντρες

"όλες οι γυναίκες είναι...." μτφ. έχω τρελάθεί στις πίτες,έχω να δώ χαρά πριν το ΔΝΤ

"θα έρθεις σπίτι μου για dvd;" μτφ. θα έρθεις σπίτι μου για σεξ;

σε πρώην.."να τα λέμε που και που" μτφ. να πηδιόμαστε που και που

"μην χαθούμε ε.." μτφ. δεν θέλω να σε ξαναδώ μπροστά μου

"θα μου δώσεις τον αριθμό σου;" μτφ. ωραίο γκομενάκι, να βγούμε μπας και την ψήσω να μου κάτσει

"τι κάνεις το βράδυ" μτφ. έχω κάβλες

"θέλω να μείνω μόνος μου" μτφ. σε βαρέθηκα λέω να βρω κανα καινούργιο γκομενάκι ή βρήκα ήδη

"σε βλέπω φιλικά"  μτφ. είσαι σκατόμπαζο του κερατά,σιγά μην σε πηδήξω!!!!

"ωραία μπλούζα" μτφ. ωραία βυζιά

"καταπληκτική φούστα" μτφ. θέλω να γλείψω τα μπουτάκια σου

"δεν θέλω σχέση αυτή την περίοδο" μτφ. το μοναδικό καλό μαζί σου είναι το σεξ

"αυτή η σχέση με πιέζει με πνίγει.." μτφ. μου χεις ζαλίσει τα αρχίδια δεν αντέχω άλλο...

"θα βγούμε το βράδυ;;φέρε και καμιά φίλη σου" μτφ. αν είναι ωραία γκόμενα: έχω κάτι καβλωμένους φίλους που με ζαλίζουν  μτφ. αν είναι μπάζο: ελπίζω οι φίλες σου να είναι καλύτερες

γυναίκες

"όλοι οι άντρες είναι γουρούνια" μτφ. δεν έχω ξεπεράσει ακόμα τον πρώην μου

"θέλω να μείνω μόνη μου.." μτφ. σιγά μην μείνω μόνη,βρήκα ήδη αντικαταστάτη

"θέλω σοκολάτα" μτφ. θέλω σεξ

"σαν να πάχυνα τελευταία" μτφ. πες μου πόσο ωραία είμαι

"σε βλέπω φιλικά" μτφ. βασικά δεν ξέρω μωρέ,δεν μου κάνεις κλικ αλλά απο την άλλη λες;....(και συνεχίζετε πολλές σελίδες..) 

"είμαι μπερδεμένη αυτόν τον καιρό.." μτφ. θέλω μόνο να πηδιέμαι αυτόν τον καιρό

"αχ χάθηκαν οι πραγματικοί άντρες" ή "γέμισε ο τόπος gay" μτφ. έχω τόσο καιρό να δω χαρά που δεν εξηγείτε αλλιώς!!!

"θες να έρθεις σπίτι μου για dvd" μτφ. έλα να δούμε την ταινία αγκαλιά, και μπορεί να γίνει και τίποτα άλλο μπορεί και όχι πάντως εγώ δεν θα περάσω και αυτό το βράδυ μόνη...

"σου αρέσουν έτσι τα μαλλιά μου;" ή "σου αρέσει το νέο μου φόρεμα" κλπ μτφ. ξαναθύμησε μου πόσο όμορφη είμαι

"θέλω να μιλήσουμε" μτφ. εδώ και μέρες έψαχνα δικαιολογία να σε στείλω και επιτέλους την βρήκα

"μ' αγαπάς:;;;" μτφ. περιμένω περίοδο και με πιάσαν τα ψυχολογικά μου οπότε ετοιμάσου για πολύ πρήξιμο



  

13 σχόλια:

  1. Mia xara ta les!!!!!!!!! Oi alithies ponane kai gia ta dyo fila!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. axriste k gelie k athlie pou to paizeis k mouri prepei na exeis faei polles xilopites tora teleutaia gt den eksigounte allios oi paparies pou grafeis.!ps exo sovares ipopsies oti eisai gay...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ektos apo gay logokrineis ki olas ta sxolia.?
    svineis sxolia.?

    ps sigoureutika pio poli oti eisai gay...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hmmm! se orismenes periptwseis, auto einai pou kanei thn katastash pio endiaferousa! auta pou kryvontai pisw apo tis le3eis!
    Alla se orismenes periptwseis....apla katastrefei kai talaipwrei!

    ante vgale akrh dhladh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. pisw apo tis lekseis kryvetai o gay Aleksis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. filaraki...paw stoixima pws mia sovari sxesi den exeis kanei akomi....den paizei na exei vrethei toso kakogousti gynaika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. paw stoixima pws to sxolio pou leei o ALEX DEN EINAI GAY to grape gomena pou elpizei na ton kanei straight!ahahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To blog leei ta pragmata opws exoun...Kai episeis oi gkomenes den einai gia poli kairo..apo opious erwteumainous 8igetai i proswpikotita mporoun apla na min mpoun sto blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. siga eseis....gamiades...de thigondai mono gynaikes alla kathe noimon anthrwpos..to na genikeveis einai fasistiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή